avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Temperatura:-7.0

018 - Terenowo z Rafim

Czwartek, 24 stycznia 2013 · dodano: 24.01.2013 | Komentarze 7

Dziś bardziej terenowo niż wczoraj a to za sprawa Rafiego z którym się skontaktowałem z rana i na 9 umówiliśmy się przy podjeździe na modrzewinę. Na początek terenowo przez działki do Jagodnika skąd udaliśmy się do głównej drogi i pojechaliśmy do Huty Żuławskiej przez Piastowo - Milejewo. W Hucie skręciliśmy na Przybyłowo i tamtędy dostaliśmy się do Kadyńskiego lasu. Ze czasu nie mieliśmy zbyt wiele lasem udaliśmy się w kierunku Pagórek i dalej do Łęcza skąd zaczęliśmy wracać już do Elbląga, powrót urozmaiciliśmy przejazdem przez Próchnik i w dół dębową aleją aż do remontowanej drogi 503 w Rubnie. Zjeżdżając w dół alejka Rafi pokazał mi przepiękny potężny stary Dąb. Po wyjeździe na główna drogę mieliśmy jeszcze trochę czasu wiec postanowiliśmy przejechać standardową trasę nad Nogatem, która jak się potem okazało nie była tak do końca standardowa bo po wjechaniu na wał przy rzece postanowiliśmy zjechać na lód i jechać aż do wrót przeciwpowodziowych na Jagiellonie na których odwaliliśmy sesje foto:)
Aha chwile wcześniej jeszcze w samym Nowakowie pan vw passatem nie dostosował prędkości do warunków na drodze i na zakręcie pojechał prosto centralnie w znak :) głupio mu się zrobiło i nawet szkód w samochodzie nie oglądał tylko szybko odjechał :P
kilka fotek:

Temperatura:-7.0

017 - Jazda po okolicy

Środa, 23 stycznia 2013 · dodano: 23.01.2013 | Komentarze 4

Nic szczególnego po prostu jazda jazda i jeszcze raz jazda. Jak to kiedyś napisał w zaproszeniu na wycieczkę Mirekbiker atrakcja wycieczki będzie JAZDA :) tak samo było dziś tylko samotnie.
Wtedy pojechało nas tylko dwoje :)
Dziś mały jubileusz 10 setka w tym roku :P
Zamarznięty Nogat w tle © bartek001

Temperatura:-17.0

016 - DZIEŃ BABCI

Poniedziałek, 21 stycznia 2013 · dodano: 21.01.2013 | Komentarze 19

Wczorajszy dzień polegał tylko na przetrwaniu go z powodu sobotniego piwa z ekipa z pracy zeszło do 4 rano :)
Dzisiejszy dzień to zupełnie co innego bo to dzień BABCI wiec nie pozostało nic innego jak odwiedzić Babuszkę i złożyć jej życzenia. Wiedziałem że nie będzie łatwo wyjechałem chwile po godz 8 i już w Gronowie Górnym załamka na sklepie wyświetla się temperatura -14 stopni wiec w terenie było jakieś -17 tym bardziej ze wiatr nie dawał za wygraną :( no Ale cóż trzeba jechać :) fotkę temperatury chciałem kliknąć ale aparat wytrzymał tylko w tym mrozie 5 km a telefon miałem dobrze ukryty w plecaku. Przed Pasłękiem wyłoniło się słoneczko i jakoś tak zrobiło mi się raźniej ze nie będzie tak najgorzej. W tamta stronę udałem się starą droga krajową nr 7 wiec na otwartej przestrzeni wiało strasznie Na trasie kilka fotek jak już wydostałem fona i trochę przed 11 dotarłem do Miłomłyna. Na początek odwiedziłem tatę na postoju Taxi jak mnie zobaczył powiedział że jestem walnięty :) jeździć w taki mróz. Zamieniliśmy kilka zdań i pojechałem do domu spotkać się z mamą i młodszym bratem, tam zjadłem obiadek zagrzałem się i po odpoczynku postanowiłem wracać. Międzyczasie zajechałem do BABCI z Życzeniami. Ale i tak najbardziej tego dnia ucieszył się mój kot który jest tam na wczasach, bo dostarczyłem mu jego ulubiona karmę do jedzenia. Pozałatwiałem wszystko co miałem do zrobienia i ruszyłem w drogę powrotna przez Zalewo Rychliki Jelonki aż do Pasłęka gdzie wpadłem ponownie na stara siódemkę która doleciałem już do domu. Nie było łatwo ale było warto mina Babci bezcenna tym bardziej jak się dowiedziała ze przyjechałem rowerem :P
Z POZDROWIENIAMI DLA TRENAŻEROWCÓW :p

Temperatura:-6.0

015 - A MOŻE NAD MORZE

Piątek, 18 stycznia 2013 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 12

A może nad Morze takie hasło zaświtało mi w głowie po przebudzeniu. Nic innego nie pozostało jak zrealizować dzisiejszą poranna myśl i udać sie nad Polskie morze :)
Znana trasą przez Nowakowo - Kępę - Marzęcino - Tujsk aż do Stegny. W tamta stronę jechało się dobrze mimo mrozu większość z wiatrem wiec było ok. Gorzej sprawa się miała z powrotem niebo się zaciągnęło na szaro jak by zaraz miała się rozpętać śnieżyca na całe szczęście nic nie spadło z nieba tylko silny wiatr przeszkadzał w jeździe :( Powrót przez Nowy Dwór Gdański - Marzęcino - Solnica - Jazowa - Adamowo - Elbląg
kilka fotek :)

Rower:Evado 4.0

014 - przed praca

Środa, 16 stycznia 2013 · dodano: 16.01.2013 | Komentarze 1

Spokojne kilometry prze wieczorną zmianą. nic szczególnego

Temperatura:-5.0

013 - Zimowy Malbork

Wtorek, 15 stycznia 2013 · dodano: 15.01.2013 | Komentarze 9

Rano zjeżdżając windą sąsiadka powiedziała że tylko szaleniec idzie w taka pogodę na rower i tym oto sposobem podpowiedziała mi dokąd mam jechać. Obrałem kierunek na miejscowość Szaleniec w której znajduje się stary pomennonicki cmentarz. Trasa standardowa Raczki Elbląskie - Żurawiec - Rożany - Rozgart - Szaleniec. Trasa pokryta w 100 % śniegiem wiec jechało się jak po stole po drodze kilka fotek domów podcieniowych oraz starych mostów, w miarę szybko osiągnąłem zamierzony cel i co teraz, przypominało mi się ze niedaleko jest miejscowość Złotowo w której na brukowanej drodze jest ułożona swastyka z kamienia, obawiałem się jednak że warstwa lodu nie pozwoli mi zobaczyć owej swastyki a tym bardziej nie będę mógł wykonać pamiątkowej fotki. Na miejscu moje obawy się potwierdziły aby ja odkopać potrzebował bym ze 2 godziny :( zasmucony ruszyłem w drogę powrotna ale aby nie jechać ta sama droga postanowiłem pojechać do Starego Pola i tu postanowiłem jeszcze uderzyć na Malbork aby jakimś miłym akcentem uzupełnić dzisiejszą wycieczkę. 10 km do samego Malborka centralnie pod wiatr ale warto było bo zamek w zimowej scenerii prezentuje się rewelacyjnie. Kilka fotek i czas na powrót aż do samego Elbląga z wiatrem wiec to była czysta przyjemność. W Elblągu runda po mieście i zjazd do domu. Tak oto ostatni dzień urlopu zaległego za tamten rok minął na rewelacyjnej wycieczce zimą :P
kilka fotek :

Ciekawe czy zamieniłby konia na rower :P © bartek001

Zamek w zimowej scenerii © bartek001

zawsze to jakoś tak sympatyczniej jak ktoś sie usmiecha :P © bartek001

Na koniec wstawiam fotkę z zeszłego roku kiedy to z Mańkiem udało nam się odkopać swastykę dla tych co nie widzieli.
Swastyka w Złotowie © bartek001

Temperatura:-6.0

012 - Pochylnia Jelenie zimowo

Poniedziałek, 14 stycznia 2013 · dodano: 14.01.2013 | Komentarze 6

Dziś było to czego brakowało na wczorajszej wycieczce czyli piękne słońce mimo _6 stopni postanowiłem odwiedzić pochylnie w Jelonkach. Na początek przez Raczki Elbląskie do Żurawca gdzie postanowiłem skręcić na zawsze omijane Węgle Żukowo a potem już normalnie na Dzieżgonkę i dalej na Marwicę z której już tylko rzut beretem do celu czyli pochylni :) Kilka fotek i pora wracać wiec udałem się przez Rzeczna w stronę starej drogi krajowej nr 7 i dalej w kierunku Elbląga aż dojechałem do Komorowa gdzie postanowiłem wspiąć się pod górę do Przezmarku a stamtąd na Sierpin oraz Wilkowo aby dostać się do Ul Łęczyckiej i zjechać do Elbląga Dębicą która ostatnio tylko pokonywałem pod górkę ( a co tam raz mi się należy zjechać :P Po drodze do domku odwiedziłem jeszcze sklep w pasażu celem odbioru kurtki :)
Kilka fotek:

Temperatura:-5.0

011 - 1000 KM pękło ROWEROWE GODKOWO

Niedziela, 13 stycznia 2013 · dodano: 13.01.2013 | Komentarze 9

ROWEROWE GODKOWO - Inauguracyjna wycieczka sezonu 2013 Oficera Rowerowego Elbląga prowadziła nowymi szlakami rowerowymi po gminie Godkowo. Sam początek dnia zaczął się rewelacyjnie bo na moim aucie znalazłem ciekawe malowidło :P
Malowidło na aucie :P © bartek001

Dalsza część dnia nie mogła przebiegać inaczej. Rewelacyjny wyjazd z rewelacyjnymi ludźmi których pasja jest jazda rowerem nie tylko w ciepłe i słoneczne dni. Był UGIEŃ oraz KIEŁBA :) były Bizony, lekkie zmiany trasy, dużo uśmiechu mimo upadków na śliskich leśnych ścieżkach i ogólnie było rewelacyjnie i fajowo do następnego razu. Dokładniejszy opis będzie dostępny u Organizatora wycieczki u mnie kilka fotek :
Sam poczatek i podjazd pod Debicę :) © bartek001

Były tez spore podjazdy © bartek001

Zeszłoroczny Nr 1 oraz rekordzista BS © bartek001

Nowe barwy zimowe © bartek001

Po powrocie do Elbląga skoczyłem jeszcze na rundkę po mieście odwiedzając stare miasto oraz Modrzewinę.
Wieczorna Modrzewina :) © bartek001

Temperatura:-4.0

010 - Z Rafim terenowo zimowo śnieżnie

Sobota, 12 stycznia 2013 · dodano: 12.01.2013 | Komentarze 7

Wspólna jazda z Rafim po terenie. Nie było łatwo ze względu na spora ilość śniegu ale było warto. Nie spotkalismy żadnego rowerzysty w terenie za to wielu narciarzy.
Dokładny opis u Rafiego:
Zimowo terenowo z Rafim
U mnie za to kilka fotek z wyjazdu:P
Wjazd do Kadyńskiego Lasu © bartek001

Temperatura:-3.0

009 - Po okolicy

Piątek, 11 stycznia 2013 · dodano: 11.01.2013 | Komentarze 3

Dwa dni bez roweru :( dziwnie ale odpocząłem i dziś mimo częstych i intensywnych opadów śniegu nie potrafiłem sobie odmówić jazdy po białym puchu.