avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Hexagon

012 - Pochylnia Jelenie zimowo

Poniedziałek, 14 stycznia 2013 · dodano: 14.01.2013 | Komentarze 6

Dziś było to czego brakowało na wczorajszej wycieczce czyli piękne słońce mimo _6 stopni postanowiłem odwiedzić pochylnie w Jelonkach. Na początek przez Raczki Elbląskie do Żurawca gdzie postanowiłem skręcić na zawsze omijane Węgle Żukowo a potem już normalnie na Dzieżgonkę i dalej na Marwicę z której już tylko rzut beretem do celu czyli pochylni :) Kilka fotek i pora wracać wiec udałem się przez Rzeczna w stronę starej drogi krajowej nr 7 i dalej w kierunku Elbląga aż dojechałem do Komorowa gdzie postanowiłem wspiąć się pod górę do Przezmarku a stamtąd na Sierpin oraz Wilkowo aby dostać się do Ul Łęczyckiej i zjechać do Elbląga Dębicą która ostatnio tylko pokonywałem pod górkę ( a co tam raz mi się należy zjechać :P Po drodze do domku odwiedziłem jeszcze sklep w pasażu celem odbioru kurtki :)
Kilka fotek:

płynie sobie woda :) © bartek001
Kategoria 50 - 100 KM

oktan
| 21:45 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Śliczne zdjęcia ;) i fajne tereny na wycieczkę
maratonka
| 21:52 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj Chwała Ci za to, żeś wyprzedził w rankingu trenażenadowca. Nie zwalniaj! Zarówno w kwestii samej jazdy, ilości fotek i jakości opisu.

Lej przerażający. Bałwan jeszcze bardziej ;)
bartek001
| 17:53 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj O a tego nie wiedziałem :P
rafi1368
| 17:32 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj Bartek chyba jeszcze wieść do ciebie nie dotarła : http://info.elblag.pl/37,28812,Rusza-kolejny-etap-rewitalizacji-Kanalu-ElblaskiegoPrace-potrwaja-do-konca-roku-2014.html
bartek001
| 17:20 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj Też mi się podoba i przykuwa uwagę :)
Nefre
| 17:18 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj Fajna zimowa relacja - bałwan superowy:)))