avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Średnio na aktywność:97.13 km

036 - Jazda po okolicy

Środa, 27 lutego 2013 · dodano: 27.02.2013 | Komentarze 4

Jazda po okolicy to tu to tam :)Na koniec mycie roweru i odstawienie na wymianę napędu
Kategoria 50 - 100 KM

035 - Miastowe km

Wtorek, 26 lutego 2013 · dodano: 27.02.2013 | Komentarze 0

Załatwainia spraw na miescie dzien kolejny. Umowienie Hexagona na serwis na wymiane napedu
Kategoria Takie tam :)

034 - Miastowe km

Poniedziałek, 25 lutego 2013 · dodano: 27.02.2013 | Komentarze 0

Załatwianie spraw na mieście itp.
Kategoria Takie tam :)

033 - e.X.tremalny luty... według Krzyśka

Sobota, 23 lutego 2013 · dodano: 24.02.2013 | Komentarze 5

Startujemy z Lęborka (gdzie dojedziemy PKP) jedziemy do Łeby ulicami i dróżkami rowerowymi w Łebie nie oprzemy się zwiedzeniu Portu i samego miasta. Jeśli będzie czas udamy się na Ruchome Piaski do Rąbki (ale to jest opcjonalnie tylko z dużym zapasem czasu).
Z Łeby ruszymy ścieżką rowerową przez las przy jeziorze Serbsko aż do Latarni Morskiej Stilo. Dalej to już szlaki rowerowe i piesze aż do samej Białogóry. Spróbujemy również zdobyć wydmę Białogórską. Dalej jazda szlakiem rowerowym Wybrzeża aż do Dębek i Karwii.
Następnym ciekawym miejscem będzie Jastrzębia Góra ale nieco inaczej – udamy się na Rozewie i Gwiazdę Północy, później zejdziemy na plażę, którą udamy się do wąwozu Lisi Jar niesamowitego zjawiska przyrodniczego. I tak było jak w opisie wycieczki przez Krzyśka. Nie chce mi się pisać co i jak opis dostępny będzie u Krzyśka i u Agnieszki

Opis Agniechy

Widoczek z trasy 12 © bartek001

Nowy Kamien na trasie :) © bartek001

Pyszny obiad we Władysławowie a nawet kolacja :P © bartek001

Cała kolekcja fotek z wycieczki:
e.X.tremalny luty kolekcja zdjec
Kategoria 150 < KM

Temperatura:-1.0

032 - Po miescie

Piątek, 22 lutego 2013 · dodano: 24.02.2013 | Komentarze 1

Nie było mnie kilka dni. Byłem na szkoleniu wiadomo jak się to zakończyło :) po powrocie kilka km po mieście + odprowadzenie Evado do serwisu bo po ostatnim dniu serwisowym znalazłem pękniecie na spawie przy tylnym piwocie :( pojedzie na gwarancji.
Kategoria 0 - 50 KM

Rower:Evado 4.0

031 - Miłomłyn - 3000 km pękło :)

Sobota, 16 lutego 2013 · dodano: 16.02.2013 | Komentarze 3

Dzis wyjazd do Miłomłyna rodzinnego miasteczka w odwiedziny do rodziców i młodszego brata. A razem z nimi wyjazd do Morąga lecz już autem na urodziny mojej chrzesnicy Gabrysi. Trasa standardowa Elblag - Pasłęk -Małdyty - Miłomłyn wszystko stara krajowa droga nr 7. w Miłomłynie zauwazyłem że mam jeszcze sporo czasu wiec postanowiłem podskoczyc jeszcze do Ostórdy pokręcic sie chwilke i wrocic aby przygotować sie do imprezy. Jutro dzień wolny słuzbowy wyjazd do Ketrzyna na szkolenie wtajemniczeni wiedza co sie bedzie działo :P
Fotki dodam jutro jak znajde chwile czasu.

030 - Dzień Gospodarczy

Piątek, 15 lutego 2013 · dodano: 15.02.2013 | Komentarze 7

Na dziś zaplanowałem mycie rowerów, napędów itp. Ale mimo wszystko nie mogłem sobie odmówić i za nim się zabrałem za robotę razem z Mańkiem objechaliśmy dookoła J. Drużno.
W takcie czyszczenia © bartek001

W trakcie czyszczenia cz 1 © bartek001
Kategoria 50 - 100 KM

029 - Walentynkowa jazda

Czwartek, 14 lutego 2013 · dodano: 14.02.2013 | Komentarze 9

Trasa : Elbląg - Nowakowo - Kępa Rybacka - Kępki - Marzecino - Nowy Dwór Gdański - Tujsk - Marzecino - Solnica - Jazowa - Kepki - Kepa Rybacka - Nowakowo - Elblag + miastowe km
Atrakcja dzisiejszej wycieczki była JAZDA rowerem nic więcej same kilometry.Na
80 km spotkałem Marka B. w Nowakowie na moście ale jechał autem chwilkę pogadaliśmy i ruszyłem dalej Po przejechaniu 100 km Zjechałem do Elbląga standardowo odwiedziny w KM Biku gdzie prawie sprawiłem sobie :P a może mojemu rowerowi prezent na walentynki :P tylko i tak nie miał bym gdzie go przypiąć :P
Fajny dzwoneczek taki Walentynkowy :P © bartek001

Na mieście kręcąc się i załatwiając sprawy spotkałem Artura z którym urządziliśmy sobie sesje fotograficzną :P

Ja Jemu a On Mi :) © bartek001

PS. z pozdrowieniami dla wszystkich GOŚCI z BS którzy nie maja odwagi się zalogować i dodają obraźliwe komentarze :P

028 - Jazda po okolicy

Środa, 13 lutego 2013 · dodano: 13.02.2013 | Komentarze 2

Ogólnie testowałem nowy widelec w Evado. Wszystko w okolicy Elblaga. Po 50 km stery sie ułożyły i trzeba było zniwelować luz poprawka i jazda dalej na 70 km zjechałem do domu obiadek zakupy itp. Reszta wieczorem przy latarce nad Nogatem spotkałem Rafiego który zjeżdżał już do domu z swojej trasy chwile pogadaliśmy i każdy ruszył w swoja stronę.
Elblaskie Stare Miasto wieczorem © bartek001

Napotkany Rafi © bartek001

027 - Braniewo

Wtorek, 12 lutego 2013 · dodano: 12.02.2013 | Komentarze 6

Wyjazd do Braniewa podyktowany był odbiorem pita do rozliczenia za 2012 rok. Wyjechałem trochę po godz. 8 w kierunku Jeleniej Doliny na początek ul. Ogólna a dalej już Fromborską szosa lekko mokra wiec nie jest zle  sam zjad na Jelenia już szału nie ma sporo śniegu a pod nim sam lód tempo spadło i tak cały czas aż do Zajączek gdzie wjechałem na droge 504 do Braniewa. Jechało się szybko delikatny wiatr w plecy pomagał pokonywać kolejne kilometry. Odebrałem na placówce kwitek i przyszedł czas na droge powrotna, bez urozmaiceń tak samo Braniewo Frombork Pogrodzie i tu postanowiłem sprawdzić stan robót na drodze nr. 503 wiec zjechałem do Tolkmicka. Tam szybka fotka i próba oddzwonienia do Mańka który dobijał się do mnie ale nie odebrał  ruszyłem dalej przez Kadyny i dołem do Nabrzeża a dalej Kmionek i Rubno gdzie mając jeszcze trochę czasu postanowiłem pojechać pętle nad Nogatem. W Nowakowie telefon patrze Maniek pyta się gdzie jestem mowie że w Nowakowie na moście a on że właśnie wjechał do Tolkmicka  musieliśmy się minąć bo on pojechał górą :P. Nic trzeba jechać dalej na trasie spotkałem jeszcze Marka B. który jechał w przeciwnym kierunku na swoja pętle chwile pogadaliśmy i pojechaliśmy dalej. W Elblągu zajechałem na chwile do Km Biku i odwiedziłem myjkę niech rowerek ma cos za pokonana trase :)

Wjazd na Jelenia Dolinę © bartek001

Marek na trasie © bartek001

Za chwile mycie :) © bartek001

Coś sie popsuło :P © bartek001

Wieczorkiem umówiony byłem na wymianę amortyzatora na sztywny widelec Mosso u Fisha :)
Zakupiłem co potrzeba i do dzieła pierwsze ważenie Mosso 752 gramy po przycięciu rury sterowej 733 gramy nie jest źle :P
Wazenie Mosso © bartek001

Następnie wyjęliśmy stary amortyzator no i ważenie 2218 gram MASAKRA ALE CIĘŻKI :(
Ale grubas :P © bartek001

ŁATWO POLICZYĆ ŻE ROŻNICA TO AŻ 1485 GRAM opłacało się kupić Mosso :)