avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Hexagon

027 - Braniewo

Wtorek, 12 lutego 2013 · dodano: 12.02.2013 | Komentarze 6

Wyjazd do Braniewa podyktowany był odbiorem pita do rozliczenia za 2012 rok. Wyjechałem trochę po godz. 8 w kierunku Jeleniej Doliny na początek ul. Ogólna a dalej już Fromborską szosa lekko mokra wiec nie jest zle  sam zjad na Jelenia już szału nie ma sporo śniegu a pod nim sam lód tempo spadło i tak cały czas aż do Zajączek gdzie wjechałem na droge 504 do Braniewa. Jechało się szybko delikatny wiatr w plecy pomagał pokonywać kolejne kilometry. Odebrałem na placówce kwitek i przyszedł czas na droge powrotna, bez urozmaiceń tak samo Braniewo Frombork Pogrodzie i tu postanowiłem sprawdzić stan robót na drodze nr. 503 wiec zjechałem do Tolkmicka. Tam szybka fotka i próba oddzwonienia do Mańka który dobijał się do mnie ale nie odebrał  ruszyłem dalej przez Kadyny i dołem do Nabrzeża a dalej Kmionek i Rubno gdzie mając jeszcze trochę czasu postanowiłem pojechać pętle nad Nogatem. W Nowakowie telefon patrze Maniek pyta się gdzie jestem mowie że w Nowakowie na moście a on że właśnie wjechał do Tolkmicka  musieliśmy się minąć bo on pojechał górą :P. Nic trzeba jechać dalej na trasie spotkałem jeszcze Marka B. który jechał w przeciwnym kierunku na swoja pętle chwile pogadaliśmy i pojechaliśmy dalej. W Elblągu zajechałem na chwile do Km Biku i odwiedziłem myjkę niech rowerek ma cos za pokonana trase :)

Wjazd na Jelenia Dolinę © bartek001

Marek na trasie © bartek001

Za chwile mycie :) © bartek001

Coś sie popsuło :P © bartek001

Wieczorkiem umówiony byłem na wymianę amortyzatora na sztywny widelec Mosso u Fisha :)
Zakupiłem co potrzeba i do dzieła pierwsze ważenie Mosso 752 gramy po przycięciu rury sterowej 733 gramy nie jest źle :P
Wazenie Mosso © bartek001

Następnie wyjęliśmy stary amortyzator no i ważenie 2218 gram MASAKRA ALE CIĘŻKI :(
Ale grubas :P © bartek001

ŁATWO POLICZYĆ ŻE ROŻNICA TO AŻ 1485 GRAM opłacało się kupić Mosso :)