avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Hexagon

033 - e.X.tremalny luty... według Krzyśka

Sobota, 23 lutego 2013 · dodano: 24.02.2013 | Komentarze 5

Startujemy z Lęborka (gdzie dojedziemy PKP) jedziemy do Łeby ulicami i dróżkami rowerowymi w Łebie nie oprzemy się zwiedzeniu Portu i samego miasta. Jeśli będzie czas udamy się na Ruchome Piaski do Rąbki (ale to jest opcjonalnie tylko z dużym zapasem czasu).
Z Łeby ruszymy ścieżką rowerową przez las przy jeziorze Serbsko aż do Latarni Morskiej Stilo. Dalej to już szlaki rowerowe i piesze aż do samej Białogóry. Spróbujemy również zdobyć wydmę Białogórską. Dalej jazda szlakiem rowerowym Wybrzeża aż do Dębek i Karwii.
Następnym ciekawym miejscem będzie Jastrzębia Góra ale nieco inaczej – udamy się na Rozewie i Gwiazdę Północy, później zejdziemy na plażę, którą udamy się do wąwozu Lisi Jar niesamowitego zjawiska przyrodniczego. I tak było jak w opisie wycieczki przez Krzyśka. Nie chce mi się pisać co i jak opis dostępny będzie u Krzyśka i u Agnieszki

Opis Agniechy

Widoczek z trasy 12 © bartek001

Nowy Kamien na trasie :) © bartek001

Pyszny obiad we Władysławowie a nawet kolacja :P © bartek001

Cała kolekcja fotek z wycieczki: