avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Hexagon

013 - Zimowy Malbork

Wtorek, 15 stycznia 2013 · dodano: 15.01.2013 | Komentarze 9

Rano zjeżdżając windą sąsiadka powiedziała że tylko szaleniec idzie w taka pogodę na rower i tym oto sposobem podpowiedziała mi dokąd mam jechać. Obrałem kierunek na miejscowość Szaleniec w której znajduje się stary pomennonicki cmentarz. Trasa standardowa Raczki Elbląskie - Żurawiec - Rożany - Rozgart - Szaleniec. Trasa pokryta w 100 % śniegiem wiec jechało się jak po stole po drodze kilka fotek domów podcieniowych oraz starych mostów, w miarę szybko osiągnąłem zamierzony cel i co teraz, przypominało mi się ze niedaleko jest miejscowość Złotowo w której na brukowanej drodze jest ułożona swastyka z kamienia, obawiałem się jednak że warstwa lodu nie pozwoli mi zobaczyć owej swastyki a tym bardziej nie będę mógł wykonać pamiątkowej fotki. Na miejscu moje obawy się potwierdziły aby ja odkopać potrzebował bym ze 2 godziny :( zasmucony ruszyłem w drogę powrotna ale aby nie jechać ta sama droga postanowiłem pojechać do Starego Pola i tu postanowiłem jeszcze uderzyć na Malbork aby jakimś miłym akcentem uzupełnić dzisiejszą wycieczkę. 10 km do samego Malborka centralnie pod wiatr ale warto było bo zamek w zimowej scenerii prezentuje się rewelacyjnie. Kilka fotek i czas na powrót aż do samego Elbląga z wiatrem wiec to była czysta przyjemność. W Elblągu runda po mieście i zjazd do domu. Tak oto ostatni dzień urlopu zaległego za tamten rok minął na rewelacyjnej wycieczce zimą :P
kilka fotek :

Ciekawe czy zamieniłby konia na rower :P © bartek001

Zamek w zimowej scenerii © bartek001

zawsze to jakoś tak sympatyczniej jak ktoś sie usmiecha :P © bartek001

Na koniec wstawiam fotkę z zeszłego roku kiedy to z Mańkiem udało nam się odkopać swastykę dla tych co nie widzieli.
Swastyka w Złotowie © bartek001
Kategoria 100 - 150 KM

Darecki
| 14:31 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Bartek dawaj mi namiar na sąsiadkę - oj pojeżdżę z nią windą do nieba :-)
bartek001
| 21:56 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Kotka szkoda bo zamarzł na pewno biedaczek :(
Nefre
| 21:23 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Zazdroszczę, że masz czas na jazde w tygodniu... Fajnie wyglądadom podcieniowy w zimowym puchu...
lukasz78
| 20:22 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Kot rządzi :) Kręć swoje i nie odpuszczaj trenażerowi!
bartek001
| 18:56 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Fajnie że Ci się podoba :)
oktan
| 18:52 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Śliczne zdjęcia Malbork w zimowym odkryciu ;)
bartek001
| 17:22 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Rafi myślałem że wiesz ze jestem na urlopie :P
panUcho
| 15:56 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj No i wyjaśniła się moja zagwozdka. :D Tak patrzę na kalendarz wczoraj, dopiero 14, już tysiąc za Tobą, za oknem zima, myślę kurcze, tacy to mają dobrze, nie pracują, nie uczą się. To co dzień na rower. A tu się wydało, że urlop się skończył!
Pozazdrościć takiego urlopu. ;)
rafi1368
| 15:48 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj A to dlatego tak dużo się kręciło,urlopik się miało :)