avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Hexagon

018 - Terenowo z Rafim

Czwartek, 24 stycznia 2013 · dodano: 24.01.2013 | Komentarze 7

Dziś bardziej terenowo niż wczoraj a to za sprawa Rafiego z którym się skontaktowałem z rana i na 9 umówiliśmy się przy podjeździe na modrzewinę. Na początek terenowo przez działki do Jagodnika skąd udaliśmy się do głównej drogi i pojechaliśmy do Huty Żuławskiej przez Piastowo - Milejewo. W Hucie skręciliśmy na Przybyłowo i tamtędy dostaliśmy się do Kadyńskiego lasu. Ze czasu nie mieliśmy zbyt wiele lasem udaliśmy się w kierunku Pagórek i dalej do Łęcza skąd zaczęliśmy wracać już do Elbląga, powrót urozmaiciliśmy przejazdem przez Próchnik i w dół dębową aleją aż do remontowanej drogi 503 w Rubnie. Zjeżdżając w dół alejka Rafi pokazał mi przepiękny potężny stary Dąb. Po wyjeździe na główna drogę mieliśmy jeszcze trochę czasu wiec postanowiliśmy przejechać standardową trasę nad Nogatem, która jak się potem okazało nie była tak do końca standardowa bo po wjechaniu na wał przy rzece postanowiliśmy zjechać na lód i jechać aż do wrót przeciwpowodziowych na Jagiellonie na których odwaliliśmy sesje foto:)
Aha chwile wcześniej jeszcze w samym Nowakowie pan vw passatem nie dostosował prędkości do warunków na drodze i na zakręcie pojechał prosto centralnie w znak :) głupio mu się zrobiło i nawet szkód w samochodzie nie oglądał tylko szybko odjechał :P