avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Temperatura:-4.0

008 - Tolkmicko zimowo

Wtorek, 8 stycznia 2013 · dodano: 08.01.2013 | Komentarze 7

Rano zadzwoniłem do Rafiego zapytać czy wyjeżdża dziś w jakaś trasę, i już po chwili wiedziałem ze jednak będę musiał pokręcić dziś samemu bo Rafi jest dziś zajęty. Po oblukaniu kierunku wiatru postanowiłem na początek udać się przez Adamowo - Kępę Rybacka do Nowakowa. Większość trasy z wiatrem wiec jechało się wybornie, aby dalej było przyjemnie udałem się w kierunku Tolkmicka nadal było z wiatrem wiec szybko minąłem Kamionek Suchacz i Kadyny. W Tolkmicku pora na decyzję zawracać czy wspinać się do góry do Pogrodzia. Wybrałem jazdę pod górkę nie było łatwo ale się udało osiągnąć zakładana miejscowość. Na miejscu postanowiłem wracać do Elbląga ale żeby uniknąć jazdy główna droga i centralnie pod wiatr udałem się z Pogrodzia na Rychnowy i dalej na Hutę Żuławską wybierając jazdę przez las gdzie jakiś czas temu biker z Elbląga Marek B. miał nieprzyjemny upadek. Z Huty Żuławskiej kilka kilometrów główną droga aż do Zajączkowa gdzie odbijam w prawo na Jelenia dolinę a z niej przez las do Elbląga. W mieście załatwiłem kilka spraw miedzy innymi podjechałem pobrać wniosek o wydanie paszportu ( przygotowania do wycieczki KALININGRAD 2013 )i pomału udałem się w kierunku domu aby uniknąć śnieżycy nadciągającej nad Elbląg
Kilka fotek:

Temperatura:-1.0

007 - Kreconko po okolicy

Poniedziałek, 7 stycznia 2013 · dodano: 07.01.2013 | Komentarze 0

Nic szczególnego zwykłe kręconko:)
Kategoria 50 - 100 KM

006 - Tczewska Choinka z przygodami :P

Niedziela, 6 stycznia 2013 · dodano: 06.01.2013 | Komentarze 2

Super wycieczka mimo mało sprzyjającej pogody. Przygody: kapeć oraz lekkie zasłabniecie w Nowym Stawie.
CDN...

005 - Jazda po okolicy

Sobota, 5 stycznia 2013 · dodano: 05.01.2013 | Komentarze 4

W porównaniu z dniem poprzednim dzisiejszy był straszny przelotne opady deszczu a nawet śniegu z rana i do tego strasznie silny wiatr. Ale i tak warto było wyjechać na trochę:) Na początek udałem się na Jelenia Dolinę a dalej na Pagórki i zjazd z szosy na czarną drogę która nie do końca okazała się czarna :) wyjechałem w Kadynach i zdzwoniłem się z Rafim. Uzgodnimy ze spotkamy się przy podjeździe w Rangórach. Stamtąd razem jadać z wiatrem udaliśmy się na Nowakowo Kępę Rybacka Bielnik Jazową Adamowo Helenowo i Elbląg. Ja musiałem wracać do domu za to Rafi poleciał dalej.
kilka fotek:)

Kategoria 50 - 100 KM

004 - Dookoła J. Drużno + Wieczorny Pasłęk

Piątek, 4 stycznia 2013 · dodano: 04.01.2013 | Komentarze 11

Rano ugadałem się z Mańkiem że idziemy gdzieś pokręcić spotkalismy się o 12 i ruszyliśmy standardowo dookoła Drużna. Plan został zmodyfikowany na skrzyżowaniu na Św Gaj. W Św Gaju podjęliśmy decyzje ze udamy się aż do Dzierzgonia a stamtąd już prosto na Rychliki Pasłęk i stara siódemka do Elbląga. Po powrocie chwila przerwy obiadek i oczekiwanie na wieczorny wyjazd który zaplanowała Agniecha. Na starcie szybkie ustalenie konkretnej trasy przejazdu i ruszyliśmy na Pasłęk oglądać Świąteczna choinkę na starym mieście. W samym już Pasłęku usterka u Agi pęknięty łańcuch, na całe szczęście udało się naprawić i pomalutku ruszyliśmy w kierunku Elbląga szybszym tempem z racji godziny i spadającej temperatury.
Kilka fotek :)

Kategoria 150 < KM

003 - Deszczowa przejażdżka

Czwartek, 3 stycznia 2013 · dodano: 03.01.2013 | Komentarze 8

Pogoda iście nie rowerowa dziś i na 99% miałem dziś nie jeździć, jak widać ten 1% wygrał :)
Standardowe kółeczko nad Nogatem + trochę miasta. Jedyny + tej pogody to to że mogłem wypróbować nowy nabytek na deszcz zakupiony dziś w Decathlonie :) spisała się świetnie :)
Nowy nabytk na deszczowe dni © bartek001

Elblag tam w dali :) © bartek001

Św Mikołaj :) czuć jeszcze świeta ??? © bartek001
Kategoria 0 - 50 KM

002- Święty Kamień zimą

Środa, 2 stycznia 2013 · dodano: 02.01.2013 | Komentarze 8

Wycieczka pod przewodnictwem Dareckiego ESR. Kierunek Św. Kamień kawałek za Tolkmickiem. Z rana pogoda nie rozpieszczała i nawet zanosiło się na deszcz ale i tak to nie przeszkodziło i na starcie pojawiło się 6 bikerów z Elbląga :)
1 Rafi
2 Darecki ESR " organizator wycieczki "
3 kbialy2002
4 arturbike
5 MarekB
6 i moja skromna osoba :)
Ruszyliśmy do Łęcza,gdzie następnie odbiliśmy na Pagórki po drodze zajechaliśmy jeszcze na pomnik na którym były wyryte Niemieckie słowa związane z Kadynami. Później już terenem w kierunku Kadyn zahaczając punkt widokowy,w pobliżu klasztoru Bernardynów w Kadynach.W Kadynach małe zakupy w sklepie i dalej udaliśmy się do portu w Tolkmicku,w którym udało się nam dostrzec płynący w nasza stronę poduszkowiec SG,.W lesie na drodze do Świętego Kamienia spotkaliśmy Roberta,który zaspał na poranna zbiórkę i gonił nas ale gdzieś po prostu jak jechaliśmy lasem przegonił nas i już wracał do Elbląga do pracy.Na Świętym Kamieniu przerwa,popas i powrót do miasta. W Elblągu umyliśmy rowery po jeździe terenowej i razem Z Rafim i Markiem zdecydowaliśmy się uderzyć jeszcze nad Nogat.
Kilka fotek :

punkt widokowy na zalew © bartek001

Poduszkowiec Straży Granicznej © bartek001

Robert zostawił nam znak że tu był :) © bartek001

Robert 1973 Dał nam znak gdybyśmy się nie spotkali na trasie :)
Zimowa proba zdobyci kamienia © bartek001

Mycie rowerów po jezdzie :) © bartek001

001- Noworoczne Spotkanie Rowerowe 2013

Wtorek, 1 stycznia 2013 · dodano: 01.01.2013 | Komentarze 1

No i stało się kolejny rok za nami ale i nowy przed nami. Tradycją w Elblągu jest Noworoczne spotkanie Rowerowe pod czy na górze Chrobrego, które w tym Nowym Roku zostało zaplanowane na godzinę 13:00. Postanowiłem być na 100% ale wcześniej postanowiłem wyskoczyć nad Nogat na standardowe kółeczko. Przed 13 byłem na spotkaniu Elbląskich Bikerów życzenia uściski itp. Następnie wraz z Rafim oraz Agniechą wybraliśmy się dookoła J.Drużno. I tak oto padła pierwsza setka w tym roku :)

Noworoczne Spotkanie Rowerowe 2013 © bartek001

Noworoczne spotkanie rowerowe 2013 cz1 © bartek001

Noworczne spotkanie rowerowe 2013 cz2 © bartek001

Fotka z Trasy w nowym roku © bartek001

Tam w oddali widać światełko to Agnieszka goni nas po podjeździe pod Dębicę:)