avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:

091 - Elblag - Gdynia - Elblag

Wtorek, 11 czerwca 2013 · dodano: 11.06.2013 | Komentarze 3

Do portu w Gdyni zobaczyć ORP Błyskawica. Szybko sprawnie i przyjemnie.
ORP Błyskawica miał dziś wzięcie © bartek001

Widoczek w Gdyni © bartek001

Rower:

088 - Elbląg - Ostróda -Ostróda - Elblag + okolica

Czwartek, 6 czerwca 2013 · dodano: 06.06.2013 | Komentarze 1

Wyjazd do Ostródy spowodowany sprzedażą auta a ze miałem tam zarejestrowane wiec wypad do Ostródzkiego wydziału komunikacji aby wyrejestrować auto. Po powrocie do Elbląga warto było się jeszcze pokulać i tak wyszło 200 km

Wszystko na szosie która ostatnio daje mi wiele radości inne rowery chyba się przejadły :)

Rower:Evado 4.0

078 - Jaza po okolicy

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 2

Start ze STOPOWCAMI W Monastarzysku odbiłem na Młynary i dalej na Pasłęk - Jelonki - Wysoka - Św. Gaj - Markusy - Elbląg - Helenowo - Jazowa - Nowy Dwór Gdański - Marzęcino - Kępa - Nowakowo - Elbląg Miasto z Mańkiem na koniec :)

040 - Jazda po okolicy

Poniedziałek, 4 marca 2013 · dodano: 04.03.2013 | Komentarze 4

Dzisiejszy dzień moge podzielic na 4 etapy:
1 Jazda z Rafim
2 Jazda samotnie
3 Jazda z Mirkiem
4 Jazda z Marta

A wiec zaczynając od poczatku Rano skontaktowałem się z Rafim umówiliśmy się tu:
Skrzyzowanie Fromborska Ogólna © bartek001

skad ruszylismy we dwoje w kierunku Łęcza i dalej na Ogrodnki - Milejewo - Majewo aż do bocznego pasa drogi S22 którym dojechaliśmy aż pod drugi wjazd do Chruściela. Kawałek za miejscowością kilka fotek radaru i dalej przez Kurowo Braniewskie do Młynar gdzie rozstałem się z Rafim i pojechałem dalej do Pasłęka. I tak zaczął się drugi etap dnia :) Do samego Pasłęka lekko pod wiatr ale jakoś szło, tam fotka i dalej w kierunku Jelonek i powrót do Elbląga standardowa trasa dookoła J. Drużno. Pokręciłem się trochę po mieście az zdzwoniłem sie z Mirkiem z którym spotkałem sie pod Carefurem gdzie rozpoczął sie trzeci etap dnia.
Z Mirkiem udaliśmy sie przez Nowakowo - Kepki - Jazową - Rakowo - Myszewo - Myszkowo - Myszewko aż do miejscowości Marynowy gdzie firma Mirka stawia Plac zabaw dla dzieci wiec należało pojechać zobaczyć jak daleko posunięte są prace w tym miejscu. Po raz kolejny tym razem nad Nogatem spotkałem Blasiaczka wiadomo jechał w innym kierunku :) Po oględzinach powrót przez Nowy Dwór Gdański - Marzecino - Kepa Rybacka - Nowakowo - Elblag. Wracając do Elblaga na trasie zdzwoniłem się z Marta która miała wenę na wieczorna przejażdżkę wiec spotkaliśmy się pod Elbląskim Browarem i tak rozpoczął się ostatni czwarty etap dnia. Spokojnie przejechaliśmy przez miasto i wspólnie objechaliśmy standardową pętle Nogatową
kilka fotek z trasy :

Marta w końcu wybrała sie na rower © bartek001

039 - Przetarcie przed Kaliningradem

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 4

Dziś nastąpiło przetarcie przed wyjazdem do Kaliningradu. Celem wyjazdu było przekroczenie granicy dojazd do sklepu bezcłowego i powrót do domu. Granice przekraczało tylko 2 bikerów z Elbląga pomysłodawca wyjazdu Marecki oraz Kbiały2002. Tempo spore bo Marecki musiał szybko wracać do domu. Na trasie dojechał do nas flash ( czyli legenda BS ) który musiał dość wcześnie wstać aby z Gdańska do nas dojechać. Po przekroczeniu granicy przez chłopaków spora ekipa pojechaliśmy na sąsiednie przejście graniczne w Grzechotkach. Tam spora grupa podzieliła sie na mniejsze Marek B. oraz Rafi i Paweł pojechali na samo przejście do baru na kawę a Ja Mirekbiker Tomar oraz Żądło udaliśmy się w drogę powrotna do Elblaga przez Żelazną Górę - Lipowinę - Chruściel - Kurowo Braniewskie - Młynary - Milejewo - Elblag. Po południu i pysznym obiadku postanowiłem coś jeszcze pojeździć zdzwoniłem się z Mirkiem i razem pojechaliśmy nad Nogat trochę się jeszcze pokrecic po Marzecinach itp. No i zobaczyłem nowy nabytek Mirka.
WIATR DZIŚ URYWAŁ GŁOWĘ

Nowy nabytek Mirka. Super sie zbiera © bartek001

033 - e.X.tremalny luty... według Krzyśka

Sobota, 23 lutego 2013 · dodano: 24.02.2013 | Komentarze 5

Startujemy z Lęborka (gdzie dojedziemy PKP) jedziemy do Łeby ulicami i dróżkami rowerowymi w Łebie nie oprzemy się zwiedzeniu Portu i samego miasta. Jeśli będzie czas udamy się na Ruchome Piaski do Rąbki (ale to jest opcjonalnie tylko z dużym zapasem czasu).
Z Łeby ruszymy ścieżką rowerową przez las przy jeziorze Serbsko aż do Latarni Morskiej Stilo. Dalej to już szlaki rowerowe i piesze aż do samej Białogóry. Spróbujemy również zdobyć wydmę Białogórską. Dalej jazda szlakiem rowerowym Wybrzeża aż do Dębek i Karwii.
Następnym ciekawym miejscem będzie Jastrzębia Góra ale nieco inaczej – udamy się na Rozewie i Gwiazdę Północy, później zejdziemy na plażę, którą udamy się do wąwozu Lisi Jar niesamowitego zjawiska przyrodniczego. I tak było jak w opisie wycieczki przez Krzyśka. Nie chce mi się pisać co i jak opis dostępny będzie u Krzyśka i u Agnieszki

Opis Agniechy

Widoczek z trasy 12 © bartek001

Nowy Kamien na trasie :) © bartek001

Pyszny obiad we Władysławowie a nawet kolacja :P © bartek001

Cała kolekcja fotek z wycieczki:
e.X.tremalny luty kolekcja zdjec

024 - Krynica Morska

Czwartek, 7 lutego 2013 · dodano: 07.02.2013 | Komentarze 7

Wczoraj podczas jazdy spotkałem Marka B. z którym ugadałem sie na dziś rano że pojedziemy do Krynicy Morskiej obejrzeć jego apartament czy nic przez zimę się nie stało. Trasa w większości wiodła tak samo jak ostatni wypad do Kątów Rybackich. Po dotarciu do Krynicy urządziliśmy sobie mały tłusty czwartek i postanowiliśmy wracać zahaczając kawałek za Krynica Kamień Graniczny Wolnego Miasta Gdańsk skąd kolejne 10 km pokonaliśmy plażą aż do Kątów Rybackich a stamtąd oklepana już trasa Sztutowo Rybina Tujsk Marzęcino Elblag. Po powrocie do Elbląga postanowiłem zrobić rundkę po mieście i zjechać do domu.
Kilka fotek:
Znalazłem dzis ciekawy napis pod nakrętką z tymbarka :) © bartek001

Próbowaliśmy przejść po lodzie ale jednak rozum wygrał i pojechaliśmy przez Kępe Rybacką :P

Tu kiedyś woził nas prom przez Nogat © bartek001

Ostatnio już tu byliśmy © bartek001

Z trasy do Krynicy © bartek001

Nie dokarmiac dzików :P © bartek001

Krynica osiągnięta :P © bartek001

Widoczki z trasy © bartek001

Dotarlismy do głównego celu © bartek001

A tu najprzyjemniejsza cześć wycieczki uzupełnianie energii :P

Pyszne pączki i ciepła herbatka :) © bartek001

Temperatura:-17.0

016 - DZIEŃ BABCI

Poniedziałek, 21 stycznia 2013 · dodano: 21.01.2013 | Komentarze 19

Wczorajszy dzień polegał tylko na przetrwaniu go z powodu sobotniego piwa z ekipa z pracy zeszło do 4 rano :)
Dzisiejszy dzień to zupełnie co innego bo to dzień BABCI wiec nie pozostało nic innego jak odwiedzić Babuszkę i złożyć jej życzenia. Wiedziałem że nie będzie łatwo wyjechałem chwile po godz 8 i już w Gronowie Górnym załamka na sklepie wyświetla się temperatura -14 stopni wiec w terenie było jakieś -17 tym bardziej ze wiatr nie dawał za wygraną :( no Ale cóż trzeba jechać :) fotkę temperatury chciałem kliknąć ale aparat wytrzymał tylko w tym mrozie 5 km a telefon miałem dobrze ukryty w plecaku. Przed Pasłękiem wyłoniło się słoneczko i jakoś tak zrobiło mi się raźniej ze nie będzie tak najgorzej. W tamta stronę udałem się starą droga krajową nr 7 wiec na otwartej przestrzeni wiało strasznie Na trasie kilka fotek jak już wydostałem fona i trochę przed 11 dotarłem do Miłomłyna. Na początek odwiedziłem tatę na postoju Taxi jak mnie zobaczył powiedział że jestem walnięty :) jeździć w taki mróz. Zamieniliśmy kilka zdań i pojechałem do domu spotkać się z mamą i młodszym bratem, tam zjadłem obiadek zagrzałem się i po odpoczynku postanowiłem wracać. Międzyczasie zajechałem do BABCI z Życzeniami. Ale i tak najbardziej tego dnia ucieszył się mój kot który jest tam na wczasach, bo dostarczyłem mu jego ulubiona karmę do jedzenia. Pozałatwiałem wszystko co miałem do zrobienia i ruszyłem w drogę powrotna przez Zalewo Rychliki Jelonki aż do Pasłęka gdzie wpadłem ponownie na stara siódemkę która doleciałem już do domu. Nie było łatwo ale było warto mina Babci bezcenna tym bardziej jak się dowiedziała ze przyjechałem rowerem :P
Z POZDROWIENIAMI DLA TRENAŻEROWCÓW :p

W Elblagu na powrocie juz duzo cieplej niż rano © bartek001

004 - Dookoła J. Drużno + Wieczorny Pasłęk

Piątek, 4 stycznia 2013 · dodano: 04.01.2013 | Komentarze 11

Rano ugadałem się z Mańkiem że idziemy gdzieś pokręcić spotkalismy się o 12 i ruszyliśmy standardowo dookoła Drużna. Plan został zmodyfikowany na skrzyżowaniu na Św Gaj. W Św Gaju podjęliśmy decyzje ze udamy się aż do Dzierzgonia a stamtąd już prosto na Rychliki Pasłęk i stara siódemka do Elbląga. Po powrocie chwila przerwy obiadek i oczekiwanie na wieczorny wyjazd który zaplanowała Agniecha. Na starcie szybkie ustalenie konkretnej trasy przejazdu i ruszyliśmy na Pasłęk oglądać Świąteczna choinkę na starym mieście. W samym już Pasłęku usterka u Agi pęknięty łańcuch, na całe szczęście udało się naprawić i pomalutku ruszyliśmy w kierunku Elbląga szybszym tempem z racji godziny i spadającej temperatury.
Kilka fotek :)

Na trasie do Elblaga © bartek001

Ruszymy nad Motławę

Niedziela, 25 listopada 2012 · dodano: 25.11.2012 | Komentarze 23

Pomysł zaszczepiony przez Krzyśka. Wyjazd ustalono na godzinę 7:00 +/- 15 min. Jestem chwile przed ustalona godzina i widzę jednego bikera jest nim Artur "Arturbike " po chwili dołącza jeszcze organizator wycieczki i... i to ze nikt nie miał więcej ochoty wybrać się z nami z racji przypuszczam pogody bo mgła była straszna :)No i ruszamy ustalona trasa Najpierw na Marzecino i dalej na Nowy Dwór Gdański aż do Wisły gdzie po przeprawie za most udaliśmy się w kierunku Gdańska bocznymi drogami przez Kiezmark – Wiślinka – Przejście OBOK Rafinerii – Przejazdowo. Po dotarciu do Gdańska a dokładnie do TWIERDZY NAD MOTŁAWĄ. Posililiśmy się i ruszylismy w kierunku Tczewa wzdłuż Motławy planowana trasą - Krępiec – Weselno – Wiślinka – Wróblewo – Suchy Dąb – Krzywe Koło – Koźliny – Czatkowy – Tczew. Na trasie w kierunku Tczewa dołączył najpierw Biker z Tczewa Darek a chwile po nim z naprzeciwka nadjechali Rafi nr 2 BS oraz Mirekbiker nr 19 BS którym jak się przyznali nie chciało się jechać w porannej mgle i postanowili nam wyjechać naprzeciw. I tak w zgranej grupie dotarliśmy do Tczewa gdzie pożegnaliśmy się z Darkiem i ruszylismy w drogę powrotna do Elbląga przez Lichnowy – NowyStaw – Świerki - Lipinka – Rakowo – Jazowa. W Nowym Stawie zaliczyliśmy Grudniowe Paczki Mareckiego. Powrót już oczywiście przy świetle latarek. Po dojechaniu do Elbląga mój licznik wskazywał dystans 179 km wiec postanowiłem jeszcze trochę się pokręcić i razem z Koleżanką Martą udaliśmy się jeszcze nad Nogat większym kołem aż przez Jazowa+ troszkę po mieście.