avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Średnio na aktywność:132.91 km

Spokojne kreconko

Piątek, 15 czerwca 2012 · dodano: 15.06.2012 | Komentarze 0

Spokojnie po mieście i nad Nogatem standardowo. Na samym końcu trasy spotkałem Mirka i razem z nim w druga stronę pokonałem jeszcze raz te sama trasę :P
Kategoria 50 - 100 KM

Brak czasu

Czwartek, 14 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 0

Z racji tego ze dziś mam masę obowiązków w domu i na mieście szybkie kółeczko Nowakowo Kępa Rybacka Adamowo Helenowo i tam właśnie spotkałem Marka B. który tez z racji małej ilości czasu wyskoczył na małe kółeczko, dołączyłem do niego i razem wjechaliśmy do Elbląga trasa Unii Europejskiej Ja odbiłem w ulice Nowodworska a Marek uderzył prosto w kierunku Zawady.
Kategoria 0 - 50 KM

Rower:

Dzień trzeci testów na szosie

Środa, 13 czerwca 2012 · dodano: 13.06.2012 | Komentarze 0

Dzień trzeci testowania pozycji na szosie itp. Jest lepiej jeśli chodzi o dłonie a dokładnie o to ze bolą i chyba po prostu muszę się przyzwyczaić. Pojechałem sobie do Braniewa przez Pogrodzie Frombork powrót przez Młynary i na Milejewo ale w Nowym Monasterzysku odbiłem na drogę techniczną wzdłuż S22 i tak powróciłem do Elbląga. Na moście tysiąclecia minąłem się z Rafim który jechał od strony Malborka ale tylko sobie machnęliśmy i pojechaliśmy dalej. Pozałatwiałem sprawy na mieście i zjechałem do domu. Wieczorkiem ze spora grupko wypad w rejonie Nogatu na wieczornych latarkach.

FANZONE GDAŃSK :)

Wtorek, 12 czerwca 2012 · dodano: 12.06.2012 | Komentarze 3

Dziś postanowiłem dalej próbować kolarkę a raczej siebie na kolarce odnośnie pozycji podczas jazdy itp bo dłonie bolą strasznie :(
W ramach próby postanowiłem skoczyć do Gdańska pod strefę kibica na Euro, byłem tam w Niedzielę autobusem na meczu Hiszpania - Włochy wiec postanowiłem też podjechać rowerem. trasa do Gdańska upłynęła szybko 1:45 i byłem na miejscu, kilka fotek pod strefą bo otwarcie dopiero o 15:00 i powrót na Stare Miasto poszwendać się popatrzeć na fajne widoczki :) odsapnąć. Po wszystkim czas na powrót do domu aby nie było tak samo jak do Gdańska wracałem przez Mikoszewo przeprawiając się promem przez Wisłę i dalej na Jantar Stegnę Sztutowo Rybina Marzęcino Bielnik Helenowo Elbląg.
Gdańsk Mnie przywitał :) © bartek001

Gdańska Strefa Kibica © bartek001

Jedno z 3 wejsc do strefy © bartek001

Prom w Mikoszewie © bartek001

Pierwsze km na kolarce

Poniedziałek, 11 czerwca 2012 · dodano: 11.06.2012 | Komentarze 3

3 dni przerwy dobrze mi zrobiły, Piątek odpoczynek po życiówce sobota wesele niedziela wypad z moja panią do strefy kibica w Gdańsku na mecz Hiszpania - Włochy ( atmosfera rewelacyjna ) a dziś postanowiłem wrócić do rowerownia z rana 60 km i zjazd na ustawienie roweru. przerwa obiadowa i wieczorkiem kolejne 60 km. Jeździ się fajnie ale muszę się przyzwyczaić do pozycji bo strasznie bolą mnie przedramiona :(
Kategoria 100 - 150 KM

Z Mirkiem do Kurzetnika = NOWA ŻYCIÓWKA

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 07.06.2012 | Komentarze 11

Wczorajsze spotkanie z Mirkiem zaowocowało dzisiejszą wycieczką. Podjęliśmy decyzję że polecimy za Nowe Miasto Lubawskie do Kurzętnika i tak się dziś stało start godzina 6:30 rano rondo Kaliningrad w Elblągu. Początek pod wiatr stara siódemka do Pasłęka a potem jeszcze nie otwarta nową częścią krajowej drogi nr 7 aż do Małdyt gdzie odbiliśmy na Zalewo. I tak rozmawiając i ciesząc oczy widokami dolecieliśmy do Iławy gdzie jakieś 2 kilometry za zrobiliśmy pierwszy postój aby coś zjeść na polance nad jeziorkiem. Posililiśmy się i nie było na co czekać wiec ruszylismy dalej na Kurzętnik gdzie jak się dowiedziałem na trasie Mirek ma rodzinę. Po dojechaniu na miejsce obejrzeliśmy ruiny zamku i postanowiliśmy wpaść na kawę z niezapowiedziana wizyta. Droga powrotna na początku miała wyglądać identycznie ale z racji tego ze nie daleko mieliśmy na pola Grunwaldu postanowiliśmy wytyczyć inna trasę. Na trasie do Grunwaldu posililiśmy się w Lubawie, a po zdobyciu Grunwaldu obraliśmy kurs na Rychnowo aby wbić się na krajowa Siódemkę która jechaliśmy już do samego Elbląga zajeżdżając jeszcze po drodze na zamek do Ostródy i do Miłomłyna odwiedzić moich rodziców. Po powrocie do Elbląga czuliśmy jeszcze lekki niedosyt raczej kilometrowy i postanowiliśmy zaliczyć jeszcze wieczornie Nogat przez Adamowo Kepe Rybacka Nowakowo.
Ogólnie wycieczka rewelacyjna pogoda dopisała w 100% tempo można powiedzieć ze naprawdę było co robić:)

Mapka przejazdu
#lat=53.750995620148&lng=19.879633847657&zoom=8&maptype=ts_terrain

Całodzienne kreconko

Środa, 6 czerwca 2012 · dodano: 06.06.2012 | Komentarze 3

Całodzienna jazda trochę po mieście raz wokoło Druzna raz standardowo nad Nogatem itp. Ogólnie nic ważnego dziś co by można napisać no może oprócz tego że dziś stałem się posiadaczem kolarki :) Na jej temat coś więcej w innym terminie :)
Kategoria 100 - 150 KM

Kreconko

Poniedziałek, 4 czerwca 2012 · dodano: 04.06.2012 | Komentarze 4

Dziś z racji lepszej pogody ale z masa obowiązków postanowiłem pokręcić z rana. I tak rano w miarę szybkie kółeczko Elbląg - Jazowa - Nowy Dwór Gdański - Tujsk - Marzęcino - Kępa Rybacka - Nowakowo - Elbląg i troszkę po mieście i tak minęła setka. Wieczorem zaś z Mankiem pyknęliśmy dookoła Druzna spokojnym tempem.

Niedzielnie ze STOPEM

Niedziela, 3 czerwca 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Dziś z rana podczas powrotu do domu z nocnej zmiany zorientowałem się dopiero że jest niedziela i godzina 9:20 postanowiłem wiec szybko wpaść do domu przebrać się i dogonić Elbląską Grupę rowerowa Stop która zaplanowała na dziś wycieczkę do Marzęcina. Na początku plan był taki ze z grupa pojadę całą trasę czyli do Marzęcina i z powrotem ale na skrzyżowaniu w docelowej miejscowości postanowiłem samotnie skoczyć do Nowego Dworu Gdańskiego i powrócić krajowa siódemką do Elbląga. Po powrocie poszwendałem się jeszcze kilka kilometrów i zjechałem do domu.