avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:

111 - To nie ma sensu - Na Hel

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 07.07.2013 | Komentarze 3

Wczoraj powrót z pracy około 22 spać szybciutko i o 3:30 pobudka bo o 4 wyjazd na Hel. Na starcie Maniek Marcin i Florek czyli zgrana paczka Elbląskich bikerów. Z racji tego ze dziś na noc do pracy nie mogłem jechać z nimi na sam Hel wiec postanowiłem ich odprowadzić do końca Gdyni. Gdańsk osiągnęliśmy szybko bo i tempo było ostre średnia ciągle powyżej 30. Na wlocie na lotosie krótka przerwa i małe śniadanko. Podczas przerwy postanowiliśmy trochę zwolnic przez trójmiasto aby odsapnąć a chłopaki mieli przycisnąć już za Gdynia ale jak to u Elbląskich bikerów bywa chwile po starcie na liczniku 40km/h i pada stwierdzenie "TO NIE MA SENSU" chodziło wiadomo o wolniejsze tempo i tak przez trójmiasto przelecieliśmy utrzymując średnia pond 30km/h przy okazji łamiąc kilka przepisów drogowych :)
W Gdyni pożegnałem się chłopakami i ruszyłem w drogę powrotna. Pod Nowym Dworem Gdańskim spotkałem kolejnego elbląskiego wyjadacza szos Mirekbiker który leciał nad Wisłę chwile pogadaliśmy i ruszyliśmy w swoich kierunkach dalej.
Ogólnie szybko sprawnie bez zbędnych postojów tak jak lubię :P
Pierwszy postój na fotkę nad Wisłą © bartek001

Żółta koszulka lidera :) © bartek001
Kategoria 150 < KM

Darecki
| 21:33 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Bartolomeo za łamanie przepisów należy się mandat.
Musisz niestety wpłacić stówę na konto 00 0000 0000 0000 0000 0000 0000 00da reck iesr
arturbike
| 15:21 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj No proszę, codziennie Elbląg w Helu, chyba musimy przytulić ten kawałek ziemi do naszego terenu:-P
Mirekbiker60
| 11:12 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Ha,ha ,liderowi to ja mogę co najwyżej,kółko napompować:-))