avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Evado 4.0

Kolejny wolny dzień

Wtorek, 20 listopada 2012 · dodano: 20.11.2012 | Komentarze 4

Bez pomysłu na trasę wiec na początek jak zawsze Nogat, na trasie zdecydowałem ze już dawno nie objeżdżałem J. Drużno wiec jak postanowiłem tak zrobiłem. Pogoda dopisała w 100% tylko lekko wiatr przeszkadzał w kierunku na Pasłęk. Droga powrotna sama przyjemność z delikatnym wiaterkiem w plecy upłynęła szybciutko i spokojnie. Po obiedzie postanowiłem jeszcze pojeździć, jak wiadomo o tej porze roku to już tylko latarka wchodziła w grę. Wybrałem się raz jeszcze nad Nogat i pokręciłem się trochę po Elblągu.

p.s. Kolejne kilometry dla czepiających się gości

Widoczek :) © bartek001

Piesek czekajacy na swoja pania © bartek001

Fajna pufka w KM Biku © bartek001

Elblaska DDR z przeszkodami :) © bartek001
Kategoria 100 - 150 KM

DareckiEB
| 08:30 środa, 21 listopada 2012 | linkuj Mam wrażenie, że ostatnio jakoś nam przybyło zrzęd i marud :)
Bartek, przestań jeździć bo zjedzą Ciebie zazdrośnicy i wszelakiej maści miłośnicy teorii spiskowych ;)
jerzyp1956
| 21:25 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj Tu nie chodzi aby się zmęczyć liczą się km przejechane nie ważne jakim rowerem wiadomo że na MTB będzie inny czas niż na rowerze szosowym.
bartek001
| 21:18 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj Nie wstydzę się tego w jakim czasie przejechałem ileś kilometrów ale jest to nieporównywalne jeśli Ja jadę rowerem MTB a ktoś szosa. A trafiały się już szydercze komenty ze w takim czasie i tempie to można jeździć cały dzień i się nie zmęczyć nawet.
jerzyp1956
| 21:12 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj Koledzy z Elbląga co Wy macie za liczniki że pokazują Wam tylko predkość max i km przejechane.Wstydzicie się że 150 km przejechałeś w 10 godz.Ja nie jestem gościem i się nie czepiam tylko się pytam ,po to jest ta strona aby komentować.