avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Evado 4.0

Kwidzyn

Poniedziałek, 22 października 2012 · dodano: 22.10.2012 | Komentarze 5

Na wczorajszej wycieczce zrodził się pomysł wyjazdu do Kwidzyna namawiałem Mirka ale nie za bardzo miał wenę na taki wyjazd. Rano pogoda doskonała wiatr minimalny zero opadów wiec szkoda nie wykorzystać szansy i nie pojechać. Do samego Kwidzyna miałem raczej z delikatnym wiaterkiem wiec szło bardzo dobrze, Dopiero jak się odwróciłem i zacząłem jechać w kierunku Białej Góry zrobiło się trudno bo wiatr się wzmógł. W Malborku chwila grozy podczas smarowania łańcucha zauważyłem ze na tylnej oponie widać już płótno i czas na jej wymianę nie pozostało mi nic innego jak gonić do Elbląga do serwisu KM Bike gdzie jak w F1 szybko wymieniliśmy oponę i zjechałem do domu.
Elbląg- Markusy - Żuławka Sztumska - Sztum - Kwidzyn - Biała Góra - Sztum - Malbork - Elbląg