avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Wykres roczny blog rowerowy bartek001.bikestats.pl
h km/h:
Rower:Evado 4.0

ERGOnomiczna wycieczka + małe co nie co :)

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 0

Wczorajszy dzień zaliczam do tych dni w których odpoczywam od roweru z racji tego że byłem w pracy.
Dzisiejszy dzień stał pod hasłem:
ERGOnomiczne wycieczki rowerowe - edycja nr 2
Spora ilość Elbląskich bikerów spotkała się dziś w okolicy ronda Kaliningrad aby pod wodzą oficera rowerowego Elbląga
Mareckiego udać się na wycieczkę ku pochylniom Kanału Elbląskiego a dokładnie na pochylnie Jelenie i Całuny. Na trasie cześć rowerzystów miała własne plany i odłączała się od zasadniczej grupy w szczególności sporym zainteresowaniem z tego co wiem okazał się Pasłęk i tamtejsze pyszne lody :) Mimo to iż grupa dzieliła się na mniejsze itp wszyscy i tak spotkaliśmy się na mecie wycieczki która usytuowana była w Bażantarni gdzie czekało na nas ognisko i pyszne kiełbaski ( DO UPIECZENIA :)
Ja osobiście miałem mały niedosyt i postanowiłem po posiłku udać się na standardowa trasę nad Nogat. Podczas drugiego kółka wokoło Nogatu w Nowakowie dogoniłem Mirka który wyjechał aby coś jeszcze dziś dokręcić i razem postanowiliśmy skoczyć jeszcze do Marzęcina a stamtąd przebić się na Solnicę aby przez Jazowa - Jazowa II - Bielnik - Adamowo - Helenowo wrócić do Elbląga gdzie się rozjechaliśmy w swoje strony.