avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Evado 4.0

Elektrownia w Żarnowcu

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

Wczorajszy dzień zakończyłem we Władysławowie jak pisałem. Dziś rano wstałem i miałem wracać do Elbląga najprostsza droga ale z racji tego że jedna osoba z rodzinki u której nocowałem we Władku była w drugim domu w Jastrzębiej Górze postanowiłem jeszcze skoczyć do Jastrzębiej się pożegnać. Z racji tego że i tak już z samego rana zmieniłem trasę postanowiłem skoczyć do Żarnowca zobaczyć niedoszłą elektrownie atomowa i znajdującą się też tam Elektrownię wodna. Po dotarciu na miejsce wdrapałem się tez na wieże widokowa " Kaszubskie Oko " kilka fotek no i przyszedł czas na powrót do domu aby nie wracać do Władaka uderzyłem w dół na Wejherowo a dalej Reda Rumia trójmiasto i siódemka do domu.