avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Evado 4.0

Wisła z Mirkiem

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 2

Wczoraj spotkałem Mirka i uzgodniliśmy ze spotkamy się o 9:00 rano i polecimy gdzieś na trasę a gdzie ustalimy na miejscu. No i ustaliliśmy na Jagielonie ze lecimy nad Wisłę do Mikoszewa. Nie było co kombinować wiec pojechaliśmy główna droga krajowa siódemka aż do mostu na Wiśle gdzie przed sama rzeka odbiliśmy w prawo na Żuławki (gdzie Mirek pokazał mi remontowana śluzę na połączeniu Wisły ze Szkarpawą) i dalej do Mikoszewa. w Mikoszewie szybki rzut okiem czy prom na królowej polskich rzek już kursuje ( okazuje się że jeszcze nie ) W związku z tym iż jakoś tak nagle się zachmurzyło postanowiliśmy wracać przez Jantar Stegnę do domu. W samej Stegnie mieliśmy przymusowy postój z powodu deszczu. po powrocie do Elbląga postanowiłem skoczyć jeszcze do Bażantarni zobaczyć czy jest ktoś jeszcze kto brał udział w Rowerowa inauguracja sezonu 2012 z Prezydentem miasta. było jeszcze sporo osób od oficera rowerowego dostałem bon na grochówkę posiliłem się i postanowiłem jeszcze skoczyć nad Nogat standardową trasa.