avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Album Zdjęć

Wykres roczny blog rowerowy bartek001.bikestats.pl
Rower:Evado 4.0

Po raz kolejny Malbork i niesamowity zamek

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 2

Dziś postanowiłem skoczyć do Malborka z racji tego że dawno nie byłem. Wyruszyłem ok 16 ponieważ rano musiałem odespać nocna zmianę :(
Pogoda do jazdy chyba wymarzona słoneczko delikatny wiatr no może trochę mocniejszy niż delikatny ale nie dawał się mocno we znaki :) do Nowego Stawu.
W Malborku fotka jak zawsze pięknego zamku który w słońcu wygląda jeszcze okazalej :)
No i czas na powrót do Elbląga przez Nowy Staw - nowy Dwór Elbląski- Marzęcino
W Nowym Stawie jednak pogoda postanowiła nie uprzyjemniać mi dalej jazdy rowerem i zaczęło mocno wiać czego skutkiem po przejechaniu 10 km była straszna mgła która napotkałem w Nowym Dworze Gdańskim i która towarzyszyła mi aż do samego Elbląga o dziwo nad samym miastem mgły już nie było a niebo było prawie czyste. Dokrecajac ostatnie kilometry spotkałem na ul Wiślickiej Mirka.