avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Hexagon

Zimowa przejażdzka

Poniedziałek, 16 stycznia 2012 · dodano: 16.01.2012 | Komentarze 2

16 stycznia dzień zapowiada się rewelacyjnie prawie nie ma wiatru wiec można trochę pojeździć po świeżym śniegu którego chyba przybyło w nocy :)
Na początek udałem się na Jelenia Dolinę zobaczyć jak prezentuje się zimą. Trasa dobrze znana w kierunku Jeleniej wiadomo lasem fajnie się jechało lecz ciężko po kilku centymetrowej warstwie świeżego puchu :)
Lasem do Jeleniej Doliny © bartek001

Po krótkim postoju Nad jeziorkiem w Jeleniej Dolinie postanowiłem udać się do Milejewa na trasie pogoda bywała rożna pojawiało się słońce ale i momentami strasznie sypał śnieg . Z Milejewa Udałem się do Młynar gdzie mogłem zobaczyć jeszcze stojąca szopkę bożonarodzeniową.
Momentami nawet słoneczko sie przebijało © bartek001

Młynary pożegnały mnie sporymi opadami śniegu :( © bartek001

Szopka Bożonarodzeniowa w Młynarach © bartek001

Z Młynar udałem się przez Zaścianki do Elbląga. Przypomniałem sobie że właśnie w Zaściankach mieszka mój kolega z pracy zajechałem na chwile przywitać się. Właśnie odśnieżał podwórko przed swoim domem .Po krótkiej rozmowie ruszyłem dalej w kierunku domu. Przed samym Elblągiem cos mnie tknęło i odbiłem na Przezmark. Postanowiłem zobaczyć zimowa panoramę Żuław.
Żuławy w tle :) pod śniegiem © bartek001

Po dotarciu do starej części drogi krajowej nr 7 ruszyłem do domu zahaczając już w samym miescie o Park Kajki gdzie spotkałem rodzinę Bałwanków :)