avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Hexagon

Oglądając skutki silnego wiatru

Sobota, 14 stycznia 2012 · dodano: 14.01.2012 | Komentarze 3

14 stycznia przyniósł ZIMĘ do Elbląga. Miałem się wybrać na spokojna jazdę po mieście aby poczuć jak jeździ się na śniegu pierwszy raz tej zimy, lecz pojawiło się ogłoszenie Jurka aby objechać wyspę Nowakowską wzdłuż rzeki i zobaczyć jakie szkody spowodował silny wiatr powodując cofkę wody.
Pokręciliśmy się z Jurkiem po Elblągu oglądając jak straż rozkłada wały w okolicach starego miasta nad rzeka,a stamtąd postanawiamy udać się do Nowakowa.
Część drogi mieliśmy pod wiatr :(
W drodze do Nowakowa troszke wiało :) © bartek001

Na trasie wzdłuż Nogatu zatrzymaliśmy się zobaczyć WROTA PRZECIWPOWODZIOWE ( Przejeżdżałem obok z milion razy ale nigdy jakoś nie zatrzymałem się zrobić fotkę i zobaczyć owe wrota aż do dziś)