avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Hexagon

Elbląg - Nowy Dwór Gdański - Malbork - Elbląg

Poniedziałek, 19 grudnia 2011 · dodano: 19.12.2011 | Komentarze 4

Miałem kilka dni przerwy od roweru :( pogoda nie dopisywała i praca nie pozwalała na jazdę ale dziś wstałem rano i mimo silnego wiatru postanowiłem mimo wszystko pokonać jakaś trasę:) Udałem się więc na początek w kierunku Nowego Dworu Gdańskiego przez Nowakowo - > Marzęcino, ostatnio jak wracaliśmy z grudniowych pączków z Mareckim padło hasło zobaczyć jakiś akwedukt czy jakiś most coś w tym stylu postanowiłem wiec że jak będę w NDG zadzwonię do kogoś zapytać co i gdzie można zobaczyć lecz nikt nie pomógł wiec udałem się dalej na Malbork i tu masakra całe 22 km ciągle pod wiatr prędkość nie przekraczająca 19/20 km/h naprawdę ciężko się jechało lecz dotarłem do Malborka chwila odpoczynku i pora wracać do Elbląga uśmiech na twarzy i dobre tempo wiatr postanowił nareszcie pomóc podczas jazdy tempo wzrosło do 36 km/h ani się obejrzałem już byłem w Elblągu gdzie w domu już czekał na mnie pyszny obiad przygotowany przez moją dziewczynę Paulinę :)

Trasa w linku
Kategoria 50 - 100 KM

bartek001
| 09:23 wtorek, 20 grudnia 2011 | linkuj Znalazłem wybiorę się tam może jutro jak pogoda dopisze:) dzięki za podpowiedz
mirekbiker | 18:21 poniedziałek, 19 grudnia 2011 | linkuj akwedukt w Gozdawie,patrz grudniowe pączki ad 2010
| 16:45 poniedziałek, 19 grudnia 2011 | linkuj Trasa fajna tylko szkoda ze tak strasznie wiało przez polowe drogi
blasiaczek
| 15:54 poniedziałek, 19 grudnia 2011 | linkuj Całkiem podobną pętlę zrobiłem we wrześniu. Idealna na szosówkę:)