avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Hexagon

Grudniowe pączki z MARECKIM

Niedziela, 11 grudnia 2011 · dodano: 11.12.2011 | Komentarze 3

No i stało się pierwsza wycieczka pod patronatem Mareckiego ( naszego Oficera Rowerowego w Elblągu ) została zaliczona ( a jestem pewien że nie ostatnia :) Wszystko według planu spotkanie o 8:00 Plac Słowiański po prostu masa rowerzystów będzie jakieś prawie 30 osób :) Wiec ruszamy według ustalonej wcześniej trasy spory wiatr ale w grupie jedzie się fajnie miło i przyjemnie po pewnym czasie lekki teren i przeprawa na druga stronę Nogatu troszkę błota ale to nic pomału się przeprawiamy i udaje nam się dotrzeć mimo sporego wiatru prosto w twarz do upragnionej cukierni w Nowym Stawie czas na odpoczynek i konsumpcję słodyczy :)
Wszyscy najedzeni Marecki daje znak i ruszamy w drogę powrotna przez Nowy Dwór Gdański po drodze kilka przystanków na zjechanie się grupy i na fotki:) kilometry lecą i pomału zbliżamy się do domu gdzie jak zawsze pożegnamy się na rampie kolejowej na ul Mazurskiej.
Warto było pojechać wycieczka rewelacyjna za rok pisze się na 100% dzięki Marecki
Kategoria 100 - 150 KM

Nefre
| 17:09 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Mieliśmy okazję z grupą STOP pojeździć po Waszych terenach:))) Oczywiście zapraszamy to Tczewa - i na pewno spotkamy się jeszcze nie raz:))) pozdrawiam
bartek001 | 16:33 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Szkoda ale mam nadzieje ze spotkamy się jeszcze na nie jednej wycieczce :)
Może STOP zorganizuje wycieczkę żeby was odwiedzić w Tczewie w przyszłym roku :)
Nefre
| 15:25 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Też mieliśmy być gościnnie, ale awaria roweru nie pozwoliła na dzisiejszą podróż:(((( Może za rok, pozdrawiam