avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:

041 - Przed praca

Wtorek, 5 marca 2013 · dodano: 05.03.2013 | Komentarze 0

Spokojnie po okolicy dla rozprostowania kości przed nocna służba
Kategoria 50 - 100 KM

040 - Jazda po okolicy

Poniedziałek, 4 marca 2013 · dodano: 04.03.2013 | Komentarze 4

Dzisiejszy dzień moge podzielic na 4 etapy:
1 Jazda z Rafim
2 Jazda samotnie
3 Jazda z Mirkiem
4 Jazda z Marta

A wiec zaczynając od poczatku Rano skontaktowałem się z Rafim umówiliśmy się tu:
Skrzyzowanie Fromborska Ogólna © bartek001

skad ruszylismy we dwoje w kierunku Łęcza i dalej na Ogrodnki - Milejewo - Majewo aż do bocznego pasa drogi S22 którym dojechaliśmy aż pod drugi wjazd do Chruściela. Kawałek za miejscowością kilka fotek radaru i dalej przez Kurowo Braniewskie do Młynar gdzie rozstałem się z Rafim i pojechałem dalej do Pasłęka. I tak zaczął się drugi etap dnia :) Do samego Pasłęka lekko pod wiatr ale jakoś szło, tam fotka i dalej w kierunku Jelonek i powrót do Elbląga standardowa trasa dookoła J. Drużno. Pokręciłem się trochę po mieście az zdzwoniłem sie z Mirkiem z którym spotkałem sie pod Carefurem gdzie rozpoczął sie trzeci etap dnia.
Z Mirkiem udaliśmy sie przez Nowakowo - Kepki - Jazową - Rakowo - Myszewo - Myszkowo - Myszewko aż do miejscowości Marynowy gdzie firma Mirka stawia Plac zabaw dla dzieci wiec należało pojechać zobaczyć jak daleko posunięte są prace w tym miejscu. Po raz kolejny tym razem nad Nogatem spotkałem Blasiaczka wiadomo jechał w innym kierunku :) Po oględzinach powrót przez Nowy Dwór Gdański - Marzecino - Kepa Rybacka - Nowakowo - Elblag. Wracając do Elblaga na trasie zdzwoniłem się z Marta która miała wenę na wieczorna przejażdżkę wiec spotkaliśmy się pod Elbląskim Browarem i tak rozpoczął się ostatni czwarty etap dnia. Spokojnie przejechaliśmy przez miasto i wspólnie objechaliśmy standardową pętle Nogatową
kilka fotek z trasy :

Kategoria 150 < KM

039 - Przetarcie przed Kaliningradem

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 4

Dziś nastąpiło przetarcie przed wyjazdem do Kaliningradu. Celem wyjazdu było przekroczenie granicy dojazd do sklepu bezcłowego i powrót do domu. Granice przekraczało tylko 2 bikerów z Elbląga pomysłodawca wyjazdu Marecki oraz Kbiały2002. Tempo spore bo Marecki musiał szybko wracać do domu. Na trasie dojechał do nas flash ( czyli legenda BS ) który musiał dość wcześnie wstać aby z Gdańska do nas dojechać. Po przekroczeniu granicy przez chłopaków spora ekipa pojechaliśmy na sąsiednie przejście graniczne w Grzechotkach. Tam spora grupa podzieliła sie na mniejsze Marek B. oraz Rafi i Paweł pojechali na samo przejście do baru na kawę a Ja Mirekbiker Tomar oraz Żądło udaliśmy się w drogę powrotna do Elblaga przez Żelazną Górę - Lipowinę - Chruściel - Kurowo Braniewskie - Młynary - Milejewo - Elblag. Po południu i pysznym obiadku postanowiłem coś jeszcze pojeździć zdzwoniłem się z Mirkiem i razem pojechaliśmy nad Nogat trochę się jeszcze pokrecic po Marzecinach itp. No i zobaczyłem nowy nabytek Mirka.
WIATR DZIŚ URYWAŁ GŁOWĘ

Kategoria 150 < KM

038 - Goniąc zachodzące słońce

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 02.03.2013 | Komentarze 0

Po odespaniu nocnej służby postanowiłem skoczyć na rower wyjazd ok 16. Bez pomysłu wiec postanowiłem jechać w kierunku zachodzącego słońca i jakoś tak dojechałem do Steny na plażę. Powrót już zupełnie na latarce i walka ze strasznie silnym wiatrem ale jak zawsze warto było się ruszyć :)
Zachodzące słoneczko © bartek001

W Stegnie na plaży © bartek001

Nawet spore fale © bartek001

oswietlone drzewa w Nowym Dworze Gdańskim © bartek001
Kategoria 100 - 150 KM

037 - Przed praca po okolicy

Piątek, 1 marca 2013 · dodano: 01.03.2013 | Komentarze 0

Odebrałem Hexagona z serwisu wymiana napędu przebiegła pomyślnie pacjent będzie Żył :) Postanowiłem chwilkę pokrecic się po okolicy i zjechać do domu bo dziś na noc do pracy :( Strasznie wiało