avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Rower:Evado 4.0

Dla Gości na BS :) Dzień wolny

Środa, 21 listopada 2012 · dodano: 21.11.2012 | Komentarze 13

To był dziwny dzień. Rozpoczął się od planowego wyjazdu do Braniewa na obowiązkowe szczepienie w pracy. Wyruszyłem kilka minut po 6. Przed 8 byłem na miejscu gdzie przyjąłem szczepionkę i zadałem sobie pytanie wracać czy kręcić dalej:) odpowiedz jasna kręcić :P Pojechałem z Braniewa na Chruściel a dalej na Stare Siedlisko gdzie kiedyś Rafi pokazał mi która droga można wjechać do lasu i wyjechać pod Młynarami. W Młynarach zaopatrzyłem się w sklepie w coś do jedzenia i picia i ruszyłem w Kierunku Milejewa. W Milejewie natchnęło mnie aby zaliczyć jeszcze Kadyny wiec ruszyłem na Łęcze przez Pagórki. Przez Kadyny Suchacz jeździ się teraz trudno w związku z remontem drogi wiec miło nie wspominam tego odcinka:( Pod koniec postanowiłem skręcić jeszcze na standardowa pętle nad Nogat i po powrocie do Elbląga miałem jakieś 140 km. Postanowiłem zjechać na obiad i przebrać się w inne ciuchy oraz trochę odpocząć. Ok. 16:30 wyruszyłem na kolejna trasę ale przy latarce postanowiłem pokręcić trochę po mieście i potem ruszyłem ponownie nad Nogat tylko tym razem w przeciwnym kierunku tak aby kończyć od strony Nowakowa. Musiałem się sprężać na trasie bo o 18:30 pod piekarczykiem ruszała kolejna edycja środowych latarek na które nie chciałem się spóźnić co mi się udało i byłem na starcie 5 min przed czasem. Reszta kilometrów to jest coś ok 50 właśnie zrobiona z Ekipa Elbląskich zapaleńców do jazdy w kierunku strzelnicy w Wężowcu.
Kategoria 150 < KM

Mirekbiker60
| 19:49 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj Maniek,buhaha;-)))
maniekPL
| 19:40 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj 800 km w 5 dni to i kulawy na hulajnodze przejedzie :D
bartek001
| 19:41 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Żeby nie ograniczony czas w poszczególnych dniach można było wykręcić nawet więcej niż 800 :P
Mirekbiker60
| 19:38 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj A jaki to wyczyn,800 na 5 dni dla młodego, wyjeżdżonego bikera.Tyle to ja jeszcze mogę;-)
bartek001
| 19:29 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Człowieku nie wiem jak mam Ci to udowodnić ale to zrobiłem. I myślę ze kilka osób było by wstanie potwierdzić wyniki z poszczególnych dni. Ale to i tak nic nie da bo pojawi się kolejny komentarz ze my z Elbląga to bajki piszemy.
Gość | 19:26 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Powiedz czyli napisz szczerze jesteś w stanie w 5 dni przejechać 800km nie musisz nic udowadniać tylko bądź szczery.
| 19:20 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Ty gościu to dopiero jesteś człowiek z bajki potrafisz tylko gadać nic więcej.
Gość | 18:55 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Przez te bajkowe wpisy podniosła WAM się średnia komentarzy, tak trzymać
Marian65 | 15:54 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj I właśnie dlatego nigdy nie założę sobie profilu na BS
Prowadzę swoją statystykę do której nikt mi się nie wpi....dala.
Nie wysłuchuję żali sfrustrowanych bikerów i nikomu nie muszę nic udowadniać.
Za to chętnie czytam o rowerowych dokonaniach innych rowerzystów. Czasami uda się coś podpatrzeć, trasa, miejsce i wykorzystać to w swoim rowerowaniu.
rafi1368
| 15:40 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Bartek nie ma co z nim dyskutować bo i tak do tego pustego łba nic nie dociera,on wie lepiej.Zdjęcia zrobisz nie dobrze,dystans podasz też nie dobrze,co byś nie zrobił jak już wiadomo wszystkim nie dogodzisz.
bartek001
| 15:13 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Ludzie co wy chcecie od Elbląskich bikerów, czy w waszych oczach każdy rowerzysta z Elbląga to bajkopisarz nie rozumiem waszego rozumowania. Widocznie jeśli się chce to można nakręcić sporo kilometrów ale warunek jest jeden trzeba się zebrać w sobie i wyjść na rower a nie siedzieć przed kompem i pisać głupkowate komentarze. Nie rozumiem tez dlaczego przeszkadza wam to że ludzie dążą do jakiegoś określonego celu. Jeśli jak to napisał Gość " szczurek nr 1 BS " postawił sobie cel przejechania 40 tys km w roku i codziennie dąży do tego aby osiągnąć ten cel to należy mu tylko pogratulować i trzymać kciuki aby mu się udało. Ważne ze ma jakiś określony cel i próbuje go zrealizować a was to boli ze mu się to udaje.
Gość | 14:50 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj ....w 5 dni 800 km chyba mi wątroba pęknie ,czy to sen albo następny bajkopisarz ale jak z Elbląga to na pewno bajkopisarz .
Gość | 08:22 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj tyle przejechał, aż mnie żółć zalała z zazdrości, no nie mogę normalnie, co za urozmaicone życie, zmiana ubrań w południe, do tego nawet na latarki zdążył, zazdroszczę strasznie tych wyczynów wiekopomnych i życzę dalszych sukcesów w wyścigu szczurków, mam nadzieję, że w przyszłym roku wyprzedzisz obecnego szczurka numer 1