avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartek001 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 42255.06 kilometrów w tym 164.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

SKLEP ROWEROWY KM BIKE

Wykres roczny blog rowerowy bartek001.bikestats.pl
Temperatura:-6.0
Rower:Hexagon

Kiedy ukraść własny rower?

Czwartek, 16 lutego 2012 · dodano: 16.02.2012 | Komentarze 9

Nie spodziewałem się że dziś zostanę okrzyknięty mianem złodzieja mimo że próbowałem tylko odjechać własnym rowerem.
Dzień zaczął się spokojnie kilka spraw na mieście wiadomo załatwiane na rowerze wiec i przy okazji kółeczko z rana z podjazdem pod Dębicę.

No ale co dobre szybko się kończy na końcu trasy odwiedziłem zaprzyjaźniony sklep " Biedronkę " aby rower był bezpieczny logika nakazywała go przypiąć do słupa. i w tym momencie pojawił się problem bo po wyjściu ze sklepu podczas odpinania roweru złamałem kluczyk i cześć została w środku zamka i za cholerę nie chciała wyjść. Pozostało tylko jedno poprosiłem pana z ochrony aby zerknął na rower a że mieszkam nie daleko udałem się do domu po zestaw " NAPRAWCZY :) " BRZESZCZOT DOBRA RZECZ. Podczas odcinania roweru jedna kobieta zaczęła wołać że jestem złodziejem i kradnę rower w biały dzień na szczęście pan ochroniarz wytłumaczył co się stało i dlaczego odcinam rower :)
Dzis musiałem sam ukrasc własny rower :) © bartek001

Wieczorem postanowiłem udać się na jeszcze jedno kółeczko wzdłuż Nogatu
Elbląg - Nowakowo - Kępa Rybacka - Bielnik - Adamowo - Helenowo - Elbląg
Kategoria 50 - 100 KM

MARECKY
| 12:54 sobota, 18 lutego 2012 | linkuj Witaj w klubie złodziei własnych rowerów :-)). Ja miałem to szczęście, że w pobliżu była SZLIFIERKA.
bartek001
| 17:51 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Wtedy jedyne wyjaśnienie to że mogę pokazać dokumenty na rower które mam w domu :)
rafi1368
| 15:27 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Dobrze,że ktoś policji nie wezwał,bo to dopiero by było jakby się zjawili i Cię zakuli :)
bartek001
| 21:29 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj W sumie racja kobieta dobrze zareagowała.A jeśli chodzi o przecinanie to troszkę się namęczyłem :)
kkkrajek18-remov
| 20:55 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj łatwo poszło ? :)
Nefre
| 20:25 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj My kiedyś "kradliśmy" z własnej piwnicy, hihi - chcieliśmy iśc na rowery a syn miał klucz od zapięcia:)))
poisonek
| 20:19 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj Chwała tej Pani za taką reakcję. Na szczęście są jeszcze ludzie prawidłowo reagujący w takiej sytuacji - większość udała by, że nic nie widzi. Może następnym razem będzie krzyczeć gdy ktoś naprawdę będzie próbował zwinąć Twój sprzęt. Pozdrawiam.
bartek001
| 19:45 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj I mimo że to mój rower dziwnie się czułem :)
Jarekdrogbas
| 19:42 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj Dobre;-)